صبح روز دو شنبه 11 آبان 94 رياست و مديريت بيمارستان با تعدادي ازسوپروايزرها و مسئولين بخش ها نشست داشتند در اين جلسه دكتر غفار علي محمودي رياست بيمارستان با عرض خير مقدم به حاضرين در جلسه از خدمات شايسته همكاران به مراجعين قدر داني كردند و با استناد به فرموده پيامبر اعظم در حديث إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَكَارِمَ الْأَخْلَاقِ به اهميت اخلاق و نقش آن در خير دنيا و آخرت پرداختند و تاكيد مكرر داشتند حفظ كرامت و تكريم ارباب رجوع هميشه در محيط بهداشت ودرمان از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار بوده وخواهد بود ؛ دكتر محمودي در ادامه صحبت هايش گفت يكي از شاخص هاي الويت دار در ارزيابي عملكرد همكاران تكريم ارباب رجوع مي باشد .
در اين نشست دكتر كرم ياري مدير بيمارستان با تشكراز زحمات بي شائبه همكاران در كسوت توليد و ارائه خدمات درماني به مردم شريف ضمن ابراز خرسندي از عملكرد كاركنان بيمارستان گفت چون كيفيت را پاياني نيست اميدوارم هر روز ما بهتر و با كيفيت تر از روز گذشته باشد ايشان به موفقيت هاي برنامه تحول نظام سلامت پرداختند و گفت فرصت بسيار خوبي براي ارتقاء سطح كمي و كيفي توليد خدمات بوجود آمده كه در اين مركز هم كارهاي خوبي انجام گرفته و به فضل الهي با همفكري همدلي و هم زباني همه همكاران انتظار داريم شتاب بيشتري بگيرد .در اين نشست تعدادي از سوپروايزر ها و مسئولين بخش ها پيشنهاداتي براي ارتقاء هرچه بهتر و بيشتر سطح خدمات درماني داشتند كه رياست و مديريت بيمارستان استقبال خوبي از اين پيشنهادات داشتند و گفتند اين كار شما از اجزا ء مهم مديريت مشاركتي مي باشد و توقع مسئولين از شما هم همين است .