در راستاي حقوق گيرندگان خدمت و تكريم اباب رجوع ؛ روز شنبه 18 مهر 94 آقاي دكتر محمودي رياست بيمارستان با كاركنان خدمات بخش اورژانس جلسه داشتند
دراين جلسه رياست بيمارستان با تبيين اهميت خدمت به مراجعين به بيمارستان و نقش يكا يك كاركنان در فرايند خدمت رساني به بيماران ؛ گفت هركسي كه به عنوان بيماران به اورژانس اورده مي شود عزيز يك خانواده است و انتظار دارند به بهترين شيوه ممكن با آن ها رفتار شود
ايشان در ادامه صحبت هاي خود خطاب به همكاران خدمات بخش اورژانس گفت ائمه اطهار (ع) تاكيد دارند با مردم چنان رفتار نمائيد كه دوست داريد با شما رفتار نمايند
آقاي دكتر محمودي خطاب به پرسنل زحمتكش خدمات بخش گفت برخورد اوليه همكاران با مراجعين به اورژانس خيلي مهم است
ايشان با بيان اينكه اگر همراهان احساس كنند سرعت عمل ما بالا نيست خاطره بدي در ذهن آن ها مي ماند تاكيد كرد همكاران گرامي مي بايست نهايت سرعت ؛ دقت و هماهنگي با سايراعضاء تيم درمان را داشته باشند و بدانيد ما رفتار خوب شما را مي بينيم و قدردان زحماتتان هستيم و بر اساس ملاك هاي اخلاق اسلامي ؛ سرعت ؛ دقت ؛ همكاري مطلوب با همكاران و مسئولين در كميته تشويق و تنبيه ازخدمات شايسته شما قدرداني خواهيم كرد
|